• Кошик порожній, але це ніколи не пізно виправити :)

Покупцям

Контакти

Графік роботи

Понеділок

08:00 - 17:00

Вівторок

08:00 - 17:00

Середа

08:00 - 17:00

Четвер

08:00 - 17:00

П'ятниця

Вихідний

Субота

08:00 - 17:00

Неділя

10:00 - 15:00

Змінити мову

УКР

Новинки

Чоловіче взуття

Жіноче взуття

Дитяче взуття

Made in Ukraine

На замовлення

Аксесуари

Бренди

Sale %

Відповіді на питання

У процесі тривалої роботи на оптовому ринку взуття ми зустрічалися з однотипними питаннями, які вважаємо за необхідне прояснити у цьому розділі.

  • Ви продаєте товари в роздріб, або на умовах дропшипінгу?

    Ні, Парад взуття — це оптовий магазин, і ми відвантажуємо взуття лише ростовками. Та ви можете купити всю ростовку і розповсюдити її серед своїх родичів, друзів або знайомих. Таким чином заощадите, а може ще й заробите гроші. Дропшипінг у жодних його різновидах та проявах у Параді взуття не працює.
  • Розміри вказані на взутті реальні?

    Не завжди розмір взуття вказаний на упаковці відповідає реальному. Ось чому: антропометричні дані стоп різних географічних регіонів можуть дещо відрізнятися від українських стоп в об’ємі пучків, довжині стопи тощо. Рекомендуємо перед тим, як зробити велике оптове замовлення взуття виробника з яким Ви ще не працювали раніше, замовити одну пробну ростовку. Переконайтеся в відмінностях самостійно та зробіть повторне замовлення, якщо Вас все влаштовує.

    Ми не проводимо виміри устілок, щоб уникнути непорозумінь. Розмір устілки не завжди коректно вказує на розмір взуття.
  • Чи можна формувати індивідуальну ростовку?

    На жаль, ні, ящики збираються на фабриці, інформацію про його комплектацію надає виробник, ми її не змінюємо. 
     
    Найчастіше у ящику повторюються середні розміри. Наприклад, при розмірній сітці 36-41 у 8-парному ящику, як правило, дублюються розміри 38 і 39. У 6-парному ящику буде по одній парі кожного розміру.
  • Чи можна повернути неякісний товар?

    Так. Для того, щоб питання щодо повернень проходили з вирішенням на Вашу користь рекомендуємо перевіряти все отримане взуття. В разі виявлення проблем проінформуйте нас про це якнайшвидше. 
     
    Важливо:
    - зберегти фабричну упаковку і всі пари взуття до розв'язання питання;
    - до претензії прикріпити фото;
    - доставку повернення доведеться оплатити Вам.
  • Як здійснити оплату за товар?

    Після Вашого замовлення, ми перевіряємо наявність всіх товарів зі списку. Після чого інформуємо про, те яким чином нам потрібно оплатити.
     
    Всього є два способи: безготівкова оплата на розрахунковий рахунок, та післяплати при умові внесення задатку. 
  • Як швидко буде зібрано та відправлено товар?

    На швидкість складання та оплати впливає два фактори: 
    1. Графік робочих днів. Вихідні: п'ятниця та неділя (неділя не завжди вихідний) 
    2. Оплата замовлення має бути зарахована до 14:00
     
    Замовлення оформлене після 5:00 ранку, зазвичай, відправляється наступного робочого дня. У низький сезон замовлення оформлене з 5:00 до 10:00 може бути відправлене в той самий день. 
  • У вас є безкоштовна доставка?

    Так, ми надаємо безкоштовну доставку при замовленні від 5 ящиків УкрПоштою та від 20 ящиків Новою Поштою. Безкоштовна доставка не поширюється на замовлення, в яких спосіб оплати вказаний як післяплата або коли товар вартує менше ніж 100 гривень. Безкоштовна доставка не розповсюджується на адресну доставку.
  • Чи відповідають товари на сайті реальним залишкам?

    Якщо Ви бачите фото моделі взуття на сайті, отже, вона є в наявності. Та пам'ятайте, цю модель може купити хтось раніше за Вас. Остаточно факт наявності Вам повідомить менеджер, вже після оформлення замовлення. Своєчасне замовлення — гарантія того, що взуття, яке вам сподобалося буде зарезервовано.
  • Чому на фото зображено кілька пар взуття різного кольору?

    Якщо на фото кілька пар взуття різного кольору, значить, всі ці варіанти цих кольорів поставляються в тому самому ящику. Розділіть кількість пар у скриньці на кількість кольорів з фото, щоб дізнатися кількість пар кожного кольору. Рідко буває так, що взуття темного кольору в ящику буває більше, ніж світлого.
  • Чому у товару інший відтінок?

    Колір в характеристиках виробник не надає, ми вказуємо його для зручності. Тому реальний відтінок кольору взуття може відрізнятися від фотографії. Наприклад, темно-синій відтінок може бути чорним і навпаки. Якщо ви хочете повернути товар, то у такому разі доставку оплачує покупець.
  • Чи обов'язково реєструватись на сайті?

    Звичайно ж ні :) Але покупка на сайті в такому разі буде неможлива. Реєстрація на сайті дає користувачеві безліч переваг, починаючи від формування списку бажань та наповнення кошика, можливість зручним  чином спостерігати за історією замовлень, статусами комплектування, відправками та оплатами.
  • Що таке низький та високий сезон?

    Високий сезон (орієнтовно): 10/04 – 10/06 ; 20/08 - 20/10. Ранкові замовлення, оформлені з 5:00 до 10:00, обробляються на наступний робочий день. 

     
    Низький сезон — можуть додатково оброблятися замовлення оформлені з 5:00 до 10:00
  • Чи можна бронювати товар?

    Зазвичай, зібране замовлення ми бронюємо під клієнта на 3 дні. Якщо повна оплата або завдаток не надійшли, на 4-й день, то замовлення розформовується. А ще ми пропонуємо бронювати замовлення на 14 днів за умови оплати незворотного задатку у розмірі 20% від всієї суми замовлення.
  • Які є способи доставки?

    Ми здійснюємо відправку через наступних перевізників: 
    Нова Пошта,
    УкрПошта,
    MeestExpress
     
    За цілісність вантажу під час доставки відповідальність несе перевізник.
На жаль, це максимальна кількість товару наявного на складі

Повідомити про проблему під час користування сайтом

Якщо у Вас виникли технічні проблеми під час користування сайтом, повідомте нам про це і ми терміново їх вирішимо

Ваше ім'я
Номер телефону
Текст повідомлення

Є МОЖЛИВІСТЬ КУПИТИ ПІВ ЯЩИКА
Якщо ви не бажаєте купувати цілий ящик, Ви можете зробити спільне замовлення разом з іншим покупцем та розділити із ним ящик навпіл Детальніше

Реєстрація в оптовому
інтернет-магазині пройшла успішно!

Нагадуємо, що наш інтернет-магазин
не проводить роздрібну торгівлю

Завершення реєстрації за кодом із СМС

Введіть код з SMS

Щоб виконати цю дію, треба увійти

Відновлення пароля

Введіть номер телефону,
який було вказано при реєстрації

Відновлення пароля

Введіть код з SMS

Відновлення пароля

Придумайте новий пароль та введіть його в поле нижче

loader