• Кошик порожній, але це ніколи не пізно виправити :)

Покупцям

Контакти

Графік роботи

Понеділок

08:00 - 17:00

Вівторок

08:00 - 17:00

Середа

08:00 - 17:00

Четвер

08:00 - 17:00

П'ятниця

Вихідний

Субота

08:00 - 17:00

Неділя

10:00 - 15:00

Змінити мову

УКР

Новинки

Чоловіче взуття

Жіноче взуття

Дитяче взуття

Made in Ukraine

На замовлення

Аксесуари

Бренди

Sale %

Умови співпраці

Шановні покупці та партнери з взуттєвого бізнесу!

Умови співпраці складені на основі внутрішніх правил компанії «Парад взуття» для того, щоб наше ділове спілкування було плідним у сьогоденні та бажаним у майбутньому. Витратьте 5 хвилин на уважне вивчення умов співпраці зараз, і Ви заощадите години потім.

Сайт створений для власників роздрібних та дрібнооптових торгових точок, інтернет-магазинів та всіх хто продає взуття. Обов'язково вивчіть стандарти упаковки та особливості роботи служб доставки.

  1. Замовлення, оформлені на сайті, вважаються підтвердженими. Прохання оформляти замовлення тільки в тому випадку, якщо питань щодо товару вже немає і Ви впевнені, що Вам все підходить. Комплектування замовлень починається о 6:00 у робочий день.
  2. Замовлення надсилаються протягом 2-х робочих днів після оплати. Зазвичай – у день оплати. Затримки можуть бути в період високого завантаження. (квітень-травень і вересень-жовтень)
  3. Якщо Ви бажаєте повідомити про позицію "на заміну" - вказуйте у коментарі. Не додавайте зайві позиції до замовлення.
  4. Після відмови або випадкового замовлення, всі ваші наступні замовлення будуть оброблятися, лише після отримання завдатку.
  5. Після комплектування замовлення резервується на 3 робочі дні. Якщо оплата не надійшла протягом цього часу, замовлення розформовується. Наступне Ваше замовлення буде взято в роботу лише після повної оплати або внесення завдатку.
  6. Відправка товару можлива тільки після повної оплати або післяоплатою, але тільки після внесення завдатку в розмірі 20%, але не менш ніж 150 грн.
  7. Замовлення, відправлене післяплатою, потрібно забрати протягом 5 днів. Інакше воно автоматично повертається до нас, а завдаток не повертається.
  8. З метою запобігання можливим проблемам через брак пар або явне пошкодження, перевіряйте товар безпосередньо при отриманні на відділенні служб доставки. З нашого боку заявку про нестачу буде розглянуто лише в тому випадку, якщо написано претензію про нестачу до служби доставки.

Також рекомендуємо ознайомитися з відповідями на питання, що часто ставляться - ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ

Особливості повернення:

У разі розпарювання та явного фабричного браку Ви можете повернути чи обміняти товар. Обов'язковою умовою розв'язання проблеми є подання претензій протягом 3 днів з моменту отримання замовленого взуття. Ми здійснимо перерахунок суми повернення при наступному замовленні. Доставка повернення, яке не вважається браком здійснюється коштом покупця.

Виробники не вважають браком:
· запах взуття
· проблема з елементами, що світяться
· написи на підошві
· відтінок на фотографії відрізняється від реального
· бренд/напис на взутті не відповідає опису
· взуття з натуральної шкіри має складки
· маломірність/великомірність

Також, за рахунок відправника можуть бути прийняті уцінені моделі, вартістю більше 100 грн. З попереднім узгодженням, при наявності фабричного пакування та якщо в описі моделі не було примітки "модель обміну і поверненню не підлягає".

Протягом 3-х днів обов'язково перевірити весь товар, якщо є проблема, потрібно узгодити умови повернення з менеджером, написавши звернення на Viber, тільки після цього реалізовувати товар. Якщо претензія до 3-х або більше пар, повертати можливо потрібно буде весь ящик, тому фабричну упаковку і всі пари потрібно зберегти до розв'язання питання.

Не проданий товар або той, що Вам не сподобався, повернути або обміняти не можна. Гарантій якості на взуття в процесі експлуатації не надаємо. Якщо взуття виявилося не якісним і це з'ясувалося під час носіння - повернути або обміняти такі позиції ми не можемо. Взуття надано на сайті від різних фабрик "як є" на фото. Як воно поведеться під час експлуатації ми не знаємо. Ми намагаємося працювати тільки з перевіреними виробниками, але обміну та поверненню підлягають моделі за умовами зазначеними вище та за дотриманням наступних правил:

  • претензія щодо браку надсилається на Viber Вашого менеджера
  • обов'язково до претензії прикріплюється фото, на якому видно брак товару
  • повернення приймається ТІЛЬКИ в оригінальній упаковці (ящику)
  • ми оплачуємо доставку повернення лише один раз з одного замовлення
  • протягом доби після вашого звернення з вами зв'яжеться менеджер

 

Ми завжди приймаємо бік Покупця у будь-яких спірних питаннях перед виробником, якщо сам Покупець ознайомився та виконав умови співпраці з нашою компанією.

 

На жаль, це максимальна кількість товару наявного на складі

Повідомити про проблему під час користування сайтом

Якщо у Вас виникли технічні проблеми під час користування сайтом, повідомте нам про це і ми терміново їх вирішимо

Ваше ім'я
Номер телефону
Текст повідомлення

Реєстрація в оптовому
інтернет-магазині пройшла успішно!

Нагадуємо, що наш інтернет-магазин
не проводить роздрібну торгівлю

Завершення реєстрації за кодом із СМС

Введіть код з SMS

Щоб виконати цю дію, треба увійти

Відновлення пароля

Введіть номер телефону,
який було вказано при реєстрації

Відновлення пароля

Введіть код з SMS

Відновлення пароля

Придумайте новий пароль та введіть його в поле нижче

loader