Умови співпраці складені на основі внутрішніх правил компанії «Парад взуття» для того, щоб наше ділове спілкування було плідним у сьогоденні та бажаним у майбутньому. Витратьте 5 хвилин на уважне вивчення умов співпраці зараз, і Ви заощадите години потім.
Сайт створений для власників роздрібних та дрібнооптових торгових точок, інтернет-магазинів та всіх хто продає взуття. Обов'язково вивчіть стандарти упаковки та особливості роботи служб доставки.
Також рекомендуємо ознайомитися з відповідями на питання, що часто ставляться - ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ
У разі розпарювання та явного фабричного браку Ви можете повернути чи обміняти товар. Обов'язковою умовою розв'язання проблеми є подання претензій протягом 3 днів з моменту отримання замовленого взуття. Ми здійснимо перерахунок суми повернення при наступному замовленні. Доставка повернення, яке не вважається браком здійснюється коштом покупця.
Виробники не вважають браком:
· запах взуття
· проблема з елементами, що світяться
· написи на підошві
· відтінок на фотографії відрізняється від реального
· бренд/напис на взутті не відповідає опису
· взуття з натуральної шкіри має складки
· маломірність/великомірність
Протягом 3-х днів обов'язково перевірити весь товар, якщо є проблема, потрібно узгодити умови повернення з менеджером, написавши звернення на Viber, тільки після цього реалізовувати товар. Якщо претензія до 3-х або більше пар, повертати можливо потрібно буде весь ящик, тому фабричну упаковку і всі пари потрібно зберегти до розв'язання питання.
Не проданий товар або той, що Вам не сподобався, повернути або обміняти не можна. Гарантій якості на взуття в процесі експлуатації не надаємо. Якщо взуття виявилося не якісним і це з'ясувалося під час носіння - повернути або обміняти такі позиції ми не можемо. Взуття надано на сайті від різних фабрик "як є" на фото. Як воно поведеться під час експлуатації ми не знаємо. Ми намагаємося працювати тільки з перевіреними виробниками, але обміну та поверненню підлягають моделі за умовами зазначеними вище та за дотриманням наступних правил:
Ми завжди приймаємо бік Покупця у будь-яких спірних питаннях перед виробником, якщо сам Покупець ознайомився та виконав умови співпраці з нашою компанією.